У ході судового розгляду з’ясувалося, що Wells Fargo використав практику необґрунтованих платежів, які стягуються з клієнтів під час продажу страхового поліса.
«Хоча ми не згодні зі звинуваченнями у цій справі, ми раді, що вирішили це успадковане питання», – заявив представник Wells Fargo.
Нагадаємо, після публікації у пресі фактів необґрунтованого нав’язування полісів автострахування у компанії припинили подібні операції. При цьому інвестори компанії не були проінформовані про порушення.
Юридична компанія звернулася до суду з колективним позовом, звинувачуючи Wells Fargo у «шахрайстві з цінними паперами, стверджуючи, що акції банку торгувалися за штучно завищеними цінами».
«Коли компанії приховують широко поширені образливі чи недобросовісні методи ведення бізнесу, які завдають шкоди їхнім клієнтам, то інвестори також часто страждають», – йдеться у заяві юристів.
Коментарі