Згідно з опублікованими даними, організатори концертів, фестивалів та інших масових заходів за період пандемії втратили понад $30 млрд. Ця сума включає втрати від спонсорських та рекламних контрактів, виручку від продажу сувенірної продукції та квитків.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що через два роки після початку пандемії більшість людей вважають за краще дивитися живі концерти, конкурси, фестивалі в режимі онлайн. За даними галузевого видання Pollstar, 84% потенційних глядачів перейшли до режиму віддаленого відвідування масових заходів.
Незважаючи на певний оптимізм, представники індустрії розваг говорять про появу нових ризиків, серед яких – нестача кваліфікованого персоналу та труднощі з ресурсами.
«Те саме стосується ремонту та запасних частин/…/якщо виникне нестача інших компонентів або будуть введені обмеження на переміщення вантажів у порти та з портів через Covid чи війну в Україні, організаторам необхідно буде знати, що покриває їх страховка», – прокоментував Майкл Фурчеггер, голова відділу розваг AGCS.
Коментарі