Від британських банків та страховиків вимагають чесного спілкування з клієнтами. Інакше – штраф та втрата ліцензії

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Банки, страхові та інші гравці фінансового сектора повинні ставити на чільне місце інтереси споживачів, – вважає Управління з фінансового нагляду Великобританії. В іншому випадку ці компанії ризикують отримати великий штраф або втратити державну ліцензію.

Таку заяву зробив Ян Сірл, голова відділу політики щодо споживачів та роздрібної торгівлі в Управлінні фінансового нагляду (FCA) під час прес-конференції.

За його словами, компанії фінансового сектора мають вибудовувати спілкування зі своїми клієнтами на засадах прозорості, чесності та зацікавленості.

Виконавчий директор по роботі зі споживачами доповнив свого колегу словами: «Ми не очікуємо, що фірми ставитимуться до кожного окремого споживача як до своєї сестри чи брата, але ми очікуємо, що фірми з професійної точки зору добре ставитимуться до своїх споживачів і підтримуватимуть їх у всьому».

Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв, що європейська страхова асоціація Insurance Europe виступає за побудову міцних та довгострокових відносин з клієнтами через надання прозорої та чесної інформації про страхові продукти.

Коментарі