Таку заяву зробив Ян Сірл, голова відділу політики щодо споживачів та роздрібної торгівлі в Управлінні фінансового нагляду (FCA) під час прес-конференції.
За його словами, компанії фінансового сектора мають вибудовувати спілкування зі своїми клієнтами на засадах прозорості, чесності та зацікавленості.
Виконавчий директор по роботі зі споживачами доповнив свого колегу словами: «Ми не очікуємо, що фірми ставитимуться до кожного окремого споживача як до своєї сестри чи брата, але ми очікуємо, що фірми з професійної точки зору добре ставитимуться до своїх споживачів і підтримуватимуть їх у всьому».
Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв, що європейська страхова асоціація Insurance Europe виступає за побудову міцних та довгострокових відносин з клієнтами через надання прозорої та чесної інформації про страхові продукти.
Коментарі