У зв’язку з повінню найбільший страховик Польщі організує мобільні пункти прийому претензій

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Через сильну повінь у низці країн Центральної Європи, викликану штормом «Борис», найбільша страхова компанія Польщі PZU випустила прес-реліз із докладною інструкцією для постраждалих клієнтів.

Згідно з PZU, кількість заявок на страхове відшкодування перевищила 3 ​​тисячі, а перші авансові платежі вже виплачені. У страховій компанії також оголосили про спрощену процедуру розгляду заявки на страхове відшкодування, а також роботу мобільних пунктів для прийому претензій від постраждалих. Для оперативної оцінки збитків страхові мобільні групи використовують дрони.

«Ми мобілізували додаткові сили в організації, щоб мати можливість якнайшвидше надати допомогу нашим клієнтам у разі стихійного лиха та максимально спростити процес документування, оцінки та повідомлення про збитки, а також виплати авансів та компенсацій», – прокоментував представник PZU.

Як повідомляє інтернет ресурс УкрСтрахування, повінь змусила евакуювати у Польщі понад 3 тисячі людей, в країні готуються оголосити надзвичайний стан.

Коментарі