За словами заступника міністра транспорту росії, крім відсутності доступу до страхових послуг, що традиційно надаються європейськими та американськими компаніями, їм також довелося зіткнутися з невизнанням сертифікатів, виданих російськими страховиками.
Російський чиновник, виступаючи на Китайсько-російській енергетичній конференції в Москві, також заявив, що «Індія та Китай визнали більшу частину російського страхування, але не все». У відповідь на цю заяву жодних коментарів від індійської чи китайської влади не надходило.
Як повідомляє Reuters, «західні санкції обмежили можливості росії забезпечити дороге страхування відповідальності своїх кораблів — сегмента, що потребує фінансових вкладень, і в якому у росії мало досвіду чи можливостей».
Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв, що влада Туреччини вимагає від морських перевізників, які планують перевозити сиру нафту з росії через протоку Дарданелли, надавати міжнародне страхове покриття.
Коментарі