Так, корейська цифрова компанія страхування життя Kyobo Life Insurance завершила минулий рік із чистим збитком у розмірі 21,4 млрд вон ($15,8 млн). Ця цифра зросла на 77% або на 9,3 млрд вон ($6,9 млн).
Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що цифровий страховик Hana Insurance відзвітував про чисті збитки у розмірі 87,9 млрд вон, Kakao Pay Insurance також завершила рік зі збитком 37,3 млрд вон. Річні результати Carrot Insurance та Shinhan EZ General Insurance також збиткові.
Як повідомляє місцеве ділове видання The Korea Times, цифрові страхові компанії не можуть отримати прибуток, тоді як загальний страховий ринок та цифровий банкінг дедалі більше генерує доходи.
«Страхові клієнти, на відміну від банківських клієнтів, як і раніше, воліють особисте обслуговування навіть у цифрову епоху, оскільки хочуть переконатися, що вони чітко розуміють умови, ставлячи питання страховим агентам особисто», – йдеться у повідомленні.
Коментарі