У другому кварталі 2023 року кількість скарг та звернень, пов’язаних із діями страховиків-членів МТСБУ, становила 133. Згідно зі звітом МТСУБ, середній рівень скарг (співвідношення кількості скарг до кількості повністю врегульованих вимог) у другому кварталі становив 0,44%.
За словами генерального директора МТСБУ, страховики стали швидше робити виплати, рівень скарг перебуває на мінімальному рівні.
«Це результати новацій, які ввели страхові компанії для оптимізації бізнес-процесів, пов’язаних з врегулюванням збитків у складних умовах війни. Також страхові компанії розуміють важливість того, щоб під час військових дій постраждалі мали змогу отримати відшкодування якнайшвидше, це питання людяності та соціальної відповідальності», – сказав Олександр Берназюк.
Нагадаємо, у першому кварталі на дії страховиків надійшло 130 скарг та звернень. Відносно врегульованих претензій цей показник залишається на рекордно низькому рівні 0,42%.
Коментарі