На другому місці – страхова група з Німеччини Allianz з $24,6 млрд. У топ-5 страхових брендів також увійшла китайська China Life з $17,5 млрд, французька AXA Group з $16,6 млрд і китайська CPIC $15,3 млрд.
«Зростання китайських страхових брендів на світовому ринку підкреслює їх стратегічну гнучкість і невпинне прагнення до інновацій, у той час як їхні європейські колеги, такі як Allianz і AXA, демонструють чудову адаптованість завдяки орієнтації на клієнта і цифровим перетворенням», – сказав Алекс Х. керуючий директор Brand Finance Asia Pacific. «Наше дослідження показує, що ці гравці добре готові до зростання в умовах зростання конкуренції», – сказав він.
Раніше інтернет реурс УкрСтрахування повідомляв, що найбільша страхова компанія Китаю Ping An скоротила на 23% обсяг чистого прибутку за 2023 рік, що призвело до найбільшого падіння її акцій.
Коментарі