Згідно з повідомленням місцевого ділового видання Korea Times, компанії зі страхування життя пропонують покриття медичних витрат, пов’язаних з тяжкими захворюваннями, намагаючись досягти «прориву в бізнесі на тлі складних умов продажу». «Традиційно ці продукти продаються non-life страховиками, що дозволяє власникам полісів отримувати довічні пільги за ведення здоровішого способу життя», – повідомляє Korea Times.
«Ці зміни включають нижчий рівень народжуваності, збільшення кількості домогосподарств, що складаються з однієї людини, і швидке старіння суспільства, і все це передбачає скорочення кількості клієнтів у довгостроковій перспективі та зменшення ділового потенціалу», – цитує видання слова представника компанії зі страхування життя Kyobo Life Insurance.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування стало відомо, що в Південній Кореї кількість домогосподарств з однієї людини перевищила 10 млн. і вже до 2025 року частка людей віком понад 65 років становитиме 20% від загальної чисельності населення.
Раніше повідомлялося, що цифрові страховики Південної Кореї поступаються у ринковій конкуренції компаніям, які у роботі з клієнтами використовують особисте спілкування.
Коментарі