Згідно з інформацією Reuters, найбільші авіакомпанії з лізингу літаків AerCap, Dubai Aerospace Enterprise, Merx Aviation, KDAC Aviation Finance та Falcon виступають проти страховиків, включаючи AIG, Lloyd’s, Chubb та Swiss Re.
Судовий процес у Лондоні розгляне претензії на суму $4,7 млрд, пов’язані із приблизно 140 літаками, а також авіаційними двигунами. Цей процес є першим серед інших судових розглядів на загальну суму $10 млрд за 400 літаків, що залишилися в росії після лютого 2022 року. Аналогічні судові засідання очікуються в Ірландії та США.
Позиція страховиків полягає в тому, що немає жодних доказів знищення або пошкодження літаків. У свою чергу, лізингові авіакомпанії наполягають на тому, що літаки безповоротно втрачені.
За словами провідного юриста Марка Ховарда, який представляє інтереси авіакомпанії AerCap, немає реальної перспективи повернення літаків і двигунів, що належать західним компаніям.
«Реальність така, що… літаки і двигуни втрачені», – сказав він.
Коментарі