Страховик Lemonade завершив третій квартал зі збитком через витрати на розширення бізнесу

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Страхова компанія зі США, яка використовує у своїй бізнес-моделі цифрові технології, завершила третій квартал зі збитком у розмірі $67,7 млн. Роком раніше третій квартал для Lemonade також завершився зі збитками у розмірі $61,5 млн.

Інтернет-ресурсу УкрСтрахування відомо, що у звітному кварталі преміальний дохід Lemonade збільшився на 24% до $889 млн, загальний дохід компанії склав $136,6 млн.

Згідно зі звітом Lemonade, за третій квартал компанія зазнала чистих збитків у розмірі $49 млн через витрати, пов’язані з розширенням бізнесу.

Нагадаємо, цифровий страховик зі США Lemonade у партнерстві з британською страховою групою Aviva пропонує домовласникам у Великій Британії розширене страхове покриття будівель та іншого майна. У страхове покриття входить екстрена допомога на випадок поломки опалювального та електроустаткування, прориву труб, поломки замків або інших подій.

За словами генерального директора і співзасновника Lemonade Деніела Шрайбера, «Великобританія виявилася для нас цікавим ринком з великою кількістю населення, яке знається на цифрових технологіях і цінує простий і персоналізований досвід. Таке швидке зростання наших пропозицій зі страхування житла — це заслуга нашої неймовірної команди та нашого партнерства з Aviva».

Коментарі