Автори звіту вказують на джерела збору інформації про страхувальників, які надходять не тільки через «форми пропозицій для оцінки ризиків та встановлення цін на поліси», але й через альтернативні джерела, включаючи пристрої, що носяться.
Згідно зі звітом, ці форми збору даних, ймовірно, «привернуть більш пильну увагу з боку регулюючих органів/…/оскільки еволюційне зрушення у моделях дистрибуції у страховій галузі набирає обертів».
«Важливо, щоб дані, зібрані з таких джерел, не могли використовуватися неправомірно для дискримінації чи виключення страхувальників», – йдеться у звіті.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту Clyde&Co також відомо, що страховики повинні будуть гарантувати належне використання даних при андеррайтингу страхових продуктів з урахуванням антидискримінаційного законодавства.
Як експерт та громадській діяч з питань захисту прав та законних інтересів споживачів страхового ринку, дуже здивований таким не професійним повідомленням в такому поважному Інтернет-виданні. Вперше в назві зазначено словосполучення “захисту споживачів”, що є помилкою, бо правильно “захист прав та законних інтересів споживачів”. Вдруге, не зрозуміле наступне речення: “Майбутнє страхового ринку, включаючи сектор Insurtech, пов’язане з посиленням контролю з боку регуляторів, які прагнуть захистити інтереси споживачів”. У страхового ринку не має секторів, а є складові як ринки страхових та пов’язаних з ними послуг. Контроль з боку регулятора та захист інтересів (прав та законних інтересів) споживачів, це як кажуть в Одесі, дві великі ризниці. Таке враження, що це писала людина яка не в темі…