Результати опитування, проведеного німецьким виданням Handelsblatt, свідчать про те, що страхова група Allianz призупинила розміщення платної реклами у Twitter після переходу платформи у власність Ілона Маска. Представник страховика оголосив про це під час опитування, проведеного Handelsblatt серед 40 компаній Індексу Dax.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що крім Allianz, рекламу в Twitter призупинив автовиробник Volkswagen, який рекомендував дочірнім компаніям Audi, Porsche, Skoda та Seat тимчасово відмовитися від реклами у цій соціальній мережі. Інші великі компанії Німеччини поки що займають стриману позицію, воліючи продовжити спостереження за розвитком подій.
Як повідомляє Handelsblatt, «багато компаній були стурбовані так званою модерацією контенту Twitter». Міжнародні корпорації, такі як General Motors, Mondelez та Pfizer заявили, що більше не розміщують рекламу у Twitter.
За даними Handelsblat, минулого року доход Twitter від реклами склав 89% із загального обсягу продажів $5,1 млрд.
Коментарі