Сукупні збитки глобального сектора комерційних автоперевезень від соціальної інфляції становлять від 7% до 13% від загальних збитків. За 10-річний період цей показник збитків знаходиться у вартісному коридорі $13-24,5 млрд.
Про це інтернет-ресурсу УкрСтрахування відомо з аналітичного звіту Morgan Stanley.
В результаті соціальної інфляції страхові компанії змушені підвищувати премії з комерційних полісів автострахування, і ця тенденція, як очікується, збережеться, що призведе до збільшення витрат як для бізнесу, так і для споживачів. «Це змушує нас вважати, що комерційна автомобільна промисловість загалом, можливо, постійно недооцінювала вплив соціальної інфляції», – йдеться у звіті.
Автори звіту вказують на гостру необхідність для комерційної автомобільної промисловості переглянути свої стратегії управління ризиками та моделі ціноутворення у відповідь на поточні проблеми, спричинені соціальною інфляцією.
Коментарі