Інтернет ресурсу УкрСтрахування також відомо, що у секторі страхування життя Zurich Insurance наростив обсяги нових бізнес-премій на 17% до $4,1 млрд.
При цьому в регіоні EMEA нові бізнес-премії зросли на 23%, що відображає великі обсяги продажів ощадних роздрібних продуктів в Іспанії через спільне підприємство Групи з Banco Sabadell. «Це більш ніж компенсувало негативний вплив зниження обсягів продажу в Італії та Швейцарії та підвищення ставок дисконтування у регіоні». – йдеться у прес-релізі.
Коефіцієнт платоспроможності Групи оцінюється у 258%, що значно перевищує цільовий показник у 160%.
Нагадаємо, Zurich Insurance завершила 2022 рік з операційним прибутком $12,6 млрд, що на 12% перевищує результат 2021 року і є рекордним за 15-річний період.
Коментарі