Штучний Інтелект у страхуванні скорочує кількість зайнятих рутинною роботою

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Використання технології Штучного інтелекту та машинного навчання у діяльності страховиків призвели до скорочення чисельності персоналу у 62% компаній.

Такі дані містяться у звіті північноамериканської компанії Rackspace, присвяченій використанню сучасних технологій у бізнес-процесах компаній із різних сфер економічної діяльності.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування з матеріалів звіту відомо, що протягом останніх 12 місяців страхові компанії стали більше використовувати цифрові технології для своєї рутинної операційної роботи.

«Деяка низькорівнева аналітична робота, яка раніше виконувалася у великих електронних таблицях за допомогою деяких спеціальних інструментів, тепер може бути виконана ІІ та МО», – прокоментував представник Rackspace Technology.

81% респондентів зі страхових компаній заявили, що ІІ та машинне навчання тепер займають лідируючі позиції в їх ІТ та бізнес-стратегіях, порівняно з 63% щодо кібербезпеки та 58% щодо хмарних обчислень.

Коментарі