Про це йдеться у новому звіті міжнародної аналітичної компанії GlobalData.
«Оскільки споживачі все частіше приймають рішення на основі ІІ і виявляють зростання інтересу до персонального кіберстрахування, страховики зіткнуться як з труднощами, так і зі значними можливостями для інновацій, персоналізації пропозицій та інтеграції нових технологій», – йдеться у звіті GlobalData.
У дослідженні GlobalData взяли участь споживачі страхових послуг віком від 18 років і більше. Загальна кількість респондентів становила понад 5,5 тисяч із 11 країн у різних регіонах світу.
Згідно з результатами опитування, 43% респондентів використовують інструменти з ІІ, при цьому “китайські споживачі явно найбільш відкриті для цієї технології, тоді як австралійці найменш відкриті”. Більше половини (51,3%) респондентів вважають, що страховики повинні відігравати певну роль у побудові сталого суспільства із застосуванням принципів ESG. Більше чверті учасників опитування (26,4%) зацікавлені у придбанні поліса, який би покривав кібернетичні ризики.
Коментарі