Штучний Інтелект, стійкість та кіберриски визначать діяльність страховиків у 2025 році

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Протягом 2025 року глобальна страхова галузь буде схильна до впливу Штучного Інтелекту, екологічних, соціальних та управлінських принципів (ESG) та кібернетичних ризиків.

Про це йдеться у новому звіті міжнародної аналітичної компанії GlobalData.

«Оскільки споживачі все частіше приймають рішення на основі ІІ і виявляють зростання інтересу до персонального кіберстрахування, страховики зіткнуться як з труднощами, так і зі значними можливостями для інновацій, персоналізації пропозицій та інтеграції нових технологій», – йдеться у звіті GlobalData.

У дослідженні GlobalData взяли участь споживачі страхових послуг віком від 18 років і більше. Загальна кількість респондентів становила понад 5,5 тисяч із 11 країн у різних регіонах світу.

Згідно з результатами опитування, 43% респондентів використовують інструменти з ІІ, при цьому “китайські споживачі явно найбільш відкриті для цієї технології, тоді як австралійці найменш відкриті”. Більше половини (51,3%) респондентів вважають, що страховики повинні відігравати певну роль у побудові сталого суспільства із застосуванням принципів ESG. Більше чверті учасників опитування (26,4%) зацікавлені у придбанні поліса, який би покривав кібернетичні ризики.

Коментарі