У коментарях до звіту йдеться про те, що величина збитків залежатиме від характеру страхового покриття ризику переривання роботи морського порту. У переліку очікуваних претензій будуть позови щодо ризику морської відповідальності та пошкодження корпусу, майнові та вантажні ризики.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту Morningstar DBRS також відомо, що мінімальний прогнозний рівень застрахованих втрат у $2 млрд перевищує рекордні застраховані збитки від краху круїзного судна Коста Конкордія у 2012 році ($1,5 млрд).
Незважаючи на великі збитки, вони залишаться керованими для страхової галузі, оскільки в них бере участь великий і диверсифікований пул добре капіталізованих страховиків і перестраховиків.
«Ми також очікуємо, що збитки, пов’язані з обваленням мосту в Балтиморі, посилять підвищувальний тиск на ціни на морське страхування в усьому світі», – прокоментував Маркос Альварес, керуючий директор Morningstar DBRS.
Коментарі