Профі та споживачі страхових послуг назвали головні ризики в опитуванні RiskScan 2024

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Кібернетичні інциденти, проблеми зміни клімату та перерви у роботі підприємств – три головні ризики для страхових компаній P&C, страхових брокерів та агентів P&C, а також для керівників МСП та споживачів.

Про це інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо з аналітичної доповіді RiskScan 2024, підготовленої на основі результатів опитувань серед ключових сегментів ринку страхового сектора.

Учасники опитування, які є професіоналами у сфері страхування, дотримувалися збалансованого погляду на страхові ризики, тоді як споживачі страхових послуг зосередилися на безпосередніх, відчутних ризиках, таких як грози, повені, торнадо. При цьому підприємства та споживачі усвідомлюють реальні ризики, але не розуміють важливості адекватного покриття.

Учасники опитування – споживачі та професіонали – також вважають, що технологія Штучного інтелекту є провідною технологією, що розвивається.

Дослідження проведено аналітиками Munich Re US та Інститутом страхової інформації (Triple-I).

Коментарі