Прибуток канадської Manulife отримано за рахунок продажу страхових продуктів у Японії та Гонконзі

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Страхова компанія з Канади Manulife представила свій звіт з результатами за другий квартал, повідомивши про незначне зниження чистого прибутку до $1,04 млрд проти $1,03 млрд. Згідно з Manulife, вищі ринкові показники були компенсовані значними збитками від продажу боргових інструментів.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що головним драйвером зростання стали азіатські підрозділи Manulife з 40% зростанням прибутку за рахунок продажу страхових продуктів у Японії та Гонконгу.

У другому кварталі основний прибуток у канадському сегменті зріс на 7%, тоді як в американському підрозділі він знизився на 11%.

«Ми вважаємо, що результати будуть позитивно сприйняті ринком, і, незважаючи на високі показники з початку року, ми очікуємо, що прибуток MFC за другий квартал підтримає її оцінку», – заявив аналітик Jefferies Джон Ейкен.

Нагадаємо, Manulife Financial завершила перший квартал із прибутком $1,3 млрд, що на 16% перевищує аналогічний показник першого кварталу 2023 року. Результат Manulife також перевищив консенсус-прогноз аналітиків.

Коментарі