Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що головним драйвером зростання стали азіатські підрозділи Manulife з 40% зростанням прибутку за рахунок продажу страхових продуктів у Японії та Гонконгу.
У другому кварталі основний прибуток у канадському сегменті зріс на 7%, тоді як в американському підрозділі він знизився на 11%.
«Ми вважаємо, що результати будуть позитивно сприйняті ринком, і, незважаючи на високі показники з початку року, ми очікуємо, що прибуток MFC за другий квартал підтримає її оцінку», – заявив аналітик Jefferies Джон Ейкен.
Нагадаємо, Manulife Financial завершила перший квартал із прибутком $1,3 млрд, що на 16% перевищує аналогічний показник першого кварталу 2023 року. Результат Manulife також перевищив консенсус-прогноз аналітиків.
Коментарі