Претензії через переривання бізнесу внаслідок глобального кіберінциденту будуть обмеженими: Morningstar DBRS

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Глобальний інцидент із порушеннями роботи технологічних програм має поставити під сумнів регуляторні норми щодо олігополістичної природи критичної ІТ-інфраструктури у всьому світі. Таку думку висловили аналітики міжнародної рейтингової агенції Morningstar DBRS.

Раніше інтернет-ресурс УкрСтрахування повідомляв, що масштабний збій був викликаний оновленням від CrowdStrike, що призвело до серйозних проблем з Windows від Microsoft.

Згідно з коментарем від Morningstar DBRS, типові гарантії зі страхування ризику переривання бізнесу (BI) виключають збитки, що виникли внаслідок кіберінциденту.

«Претензії, викликані неможливістю експлуатації певних IT-систем, зазвичай покриваються страховкою від перерв у роботі компанії з полісу кіберстрахування, який є більш обмеженим підкласом полісів BI, доступних на ринку», — йдеться у звіті.

«Кіберризик може призвести до виникнення ланцюжка витрат через зростаючу взаємопов’язаність глобальних комунікацій та широке використання певних IT-систем. У цьому випадку також можуть бути задіяні поліси страхування відповідальності постачальників, оскільки їхні клієнти спробують відшкодувати частину витрат, спричинених збоями у роботі системи», – прокоментували у Morningstar DBRS.

Коментарі