За минулий рік було зафіксовано зниження на третину кількості інцидентів, які спричинили знищення/загибель морського судна. За даними Allianz, минулого року в усьому світі загинуло 38 великих суден, найбільше припадає на регіон Південно-Китайського моря.
Другою за значимістю причиною втрат є пожежа. Зокрема, перевезення електромобілів та товарів з акумуляторним харчуванням.
Проблеми безпеки морських перевезень та екології створюють тіньові компанії, які намагаються обходити міжнародні санкції, включаючи перевезення російської нафти.
Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв про виключення з реєстру Lloyd’s Register найбільшого тіньового перевізника російської нафти – компанії Gatik Ship Management. Раніше танкерний перевізник з Мумбаї Gatik Ship Management втратив стандартну галузеву страховку від Американського клубу, що входить до складу International Group of P&I Clubs. Це сталося після того, як Gatik Ship Management порушив цінову межу G7 щодо перевезення російської нафти.
Коментарі