Сім’ї з вищим доходом планують витратити на страхування у 2024 році приблизно 20 тисяч юанів. Про це інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо з публікації Sixth Tone.
Повідомляється, що одним із найбільш швидко зростаючих сегментів китайського ринку є онлайн-страхування: споживачі всіх вікових груп з більшою ймовірністю купуватимуть онлайн страхування. Основними покупцями онлайн-страхування є люди з високими доходами, високим рівнем освіти та жителі великих міст.
Найпопулярнішим страховим продуктом у Китаї минулого року було страхування критичних захворювань, яким користувалися 60% респондентів. Комерційне медичне страхування та поліси базового медичного страхування також були одними з найпоширеніших класів продуктів, якими користувалися 44% та 30% респондентів відповідно.
Коментарі