Через збільшену збитковість цього сектора наприкінці минулого року сталося посилення цінової політики. У таких умовах ринок авіаційного страхування перебуватиме до кінця 2023 року, при цьому ціни на нові програми підвищуватимуться відповідно до попередніх оновлень.
Очікується, що відхід із цього сегменту страхування такого великого гравця як Tokio Marine, позначиться на загальному ландшафті сектора.
Згідно з прогнозом Gallagher Re, якщо прибутковість сектора й надалі знижуватиметься, то ймовірно, що й інші компанії покинуть цей вид страхування.
«Проблеми з перестрахуванням зберігаються, і побоювання з приводу претензій орендодавців у росії стають все більш серйозними, що створює загрозу для ринку», – йдеться у звіті.
Інтернет ресурс УкрСтрахування раніше повідомляв, що лізингова авіакомпанія Carlyle Aviation Management звернулася до суду з позовом проти страхової групи AIG та компанії AXA XL у рамках судового розгляду у зв’язку з незаконним утриманням у російських аеропортах лізингових літаків. Передбачувана сума позовної претензії становить $56 млн.
Коментарі