Такі дані наводить Nippon, посилаючись на звіти страховиків, які проводять внутрішній аудит на вимогу Агентства фінансових послуг (FSA).
Повідомляється, що «потенційне шахрайство приблизно 17 000 – або більше 30% – з 53 000 страхових претензій, поданих охопленим скандалом дилером вживаних автомобілів Bigmotor».
Усього належить вивчити понад 200 тисяч претензій від Bigmotor: 90 тисяч у Sompo Japan, 47 тисяч у Mitsui Sumitomo, 49 тисяч у Tokio Marine і 21 тисячі в Aioi Nissay Dowa.
Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв, що найбільші страховики Японії — Tokio Marine&Nichido Fire, Sompo Japan, Mitsui та Aioi Nissay Dowa – у ході внутрішнього аудиту виявили факти порушення правил ведення бізнесу щодо понад 100 корпоративних клієнтів. У результаті проведених внутрішніх перевірок було виявлено факти попередньої змови щодо преміальних платежів.
Коментарі