Не лише Bigmotor: у Японії виявлено нові випадки шахрайства із претензіями в автострахуванні

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Скандал із шахрайством при оформленні претензій в автострахуванні японськими компаніями отримує нове продовження. На цей раз стали відомі випадки необґрунтованого завищення суми страхового відшкодування для пошкоджених авто із токійського автоцентру G-after.

Про це повідомляє японське видання Mainichi Shimbun. Посилаючись на власні джерела, видання розмістило інформацію про те, що працівники ремонтних майстерень за участю автоцентру у документах для страхового відшкодування завищували вартість ремонту.

«Фірма не тільки обдурила страхові компанії, але й представила клієнтам, що ремонт проводився з використанням нових запчастин», – йдеться в повідомленні. Видання також наводить коментар представника страхової компанії: «Важко судити про те, який ремонт було зроблено, ґрунтуючись лише на зовнішньому вигляді відремонтованого автомобіля. Якби ми справді хотіли виявити шахрайство, нам довелося б контролювати весь процес ремонту».

Раніше інтернет-ресурс УкрСтрахування повідомляв, що ознаки шахрайства виявлено у 30% претензій від японського автодилера Bigmotor.

Коментарі