Про це повідомляє японське видання Mainichi Shimbun. Посилаючись на власні джерела, видання розмістило інформацію про те, що працівники ремонтних майстерень за участю автоцентру у документах для страхового відшкодування завищували вартість ремонту.
«Фірма не тільки обдурила страхові компанії, але й представила клієнтам, що ремонт проводився з використанням нових запчастин», – йдеться в повідомленні. Видання також наводить коментар представника страхової компанії: «Важко судити про те, який ремонт було зроблено, ґрунтуючись лише на зовнішньому вигляді відремонтованого автомобіля. Якби ми справді хотіли виявити шахрайство, нам довелося б контролювати весь процес ремонту».
Раніше інтернет-ресурс УкрСтрахування повідомляв, що ознаки шахрайства виявлено у 30% претензій від японського автодилера Bigmotor.
Коментарі