Сьогодні в компанії оголосили, що за підсумками першого кварталу збитки AirCap до сплати податків становили $2,7 млрд, основна частина яких припадає на списання балансової вартості літаків та додаткове фінансове резервування.
“Ми подали страхові претензії, пов’язані з цими активами, і активно використовуватимемо всі доступні засоби правового захисту для відшкодування наших збитків”, – заявив генеральний директор AerCap Енгус Келлі. У компанії AerCap заявили, що зуміли повернути 22 літаки та 3 двигуни, але в Росії все ще залишаються 113 літаків компанії та 11 двигунів.
Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв, що найбільшу заявку на страхове відшкодування пред’явила компанія AerCap — $3,5 млрд за понад 100 авіалайнерів. Головний виконавчий директор AerCap визнав, що “фірма опинилася на неправильній стороні дефолту, маючи найбільші в галузі ризики в Росії”. Він також додав, що «страховим компаніям доведеться в якийсь момент все ж таки врегулювати претензію».
Нагадаємо, топ-менеджер ще однієї великої лізингової компанії BOC Aviation назвав “жахливим” майбутні страхові претензії, пов’язані зі скасуванням лізингових контрактів з російськими авіакомпаніями.
Коментарі