«Оскільки з Гази очікуються безперервні ракетні обстріли, а також ймовірність затяжного конфлікту, шкода портовій інфраструктурі стає все більш ймовірною», – прокоментували в британській компанії Dryad Global, що спеціалізується на консультуванні з морських ризиків та безпеки.
Згідно з Reuters, Ізраїль входить до країн Близького Сходу, які страховики на лондонському страховому ринку вже вважають зоною високого ризику, ключовим центром морського страхування. Кораблі платять додаткову премію за військовий ризик за семиденні рейси до Ізраїлю. Після суботніх атак додаткові премії зросли вдесятеро і становили приблизно 0,15-0,2% вартості судна, що означає додаткові витрати в десятки тисяч доларів.
Раніше інтернет-ресурс УкрСтрахування повідомляв, що більшість іноземних авіаційних перевізників призупинили або скоротили свої рейси до Ізраїлю.
Коментарі