«Ми безперечно не в змозі оцінити ціни на нафту при відвантаженнях», – прокоментував Ларс Ланге, генеральний секретар Міжнародного союзу морського страхування (International Union of Marine Insurance). «Я отримую атестацію, яка є дотриманням цінової межі, але насправді я знаю, що на задньому плані відбувається щось інше… і це те, що жодний закон не може підготувати вас до цих конкретних випадків», – додав він.
Подібний коментар від голови відділу зовнішніх зв’язків NorthStandard P&I Club наводить агентство Reuters: «Якщо росія хоче експортувати свою нафту і продавати її вище за цінову межу, то в інтересах як російського експортера, так і одержувача не розголошувати інформацію про те, якою була справжня ціна вантажу. ».
Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв, що наприкінці минулого року лідери G7 домовилися про «стелі цін» для російської нафти. Згідно з умовами, компаніям країн «Великої сімки» дозволено надавати послуги з доставки російської нафти лише у тому випадку, якщо вартість вантажу не перевищує $60 доларів за барель.
Коментарі