Згідно із заявою спікерів IUMI, морське страхування перебуває в умовах жорсткої інфляції вимог, що негативно відбивається на вартості ремонту, запасних частин та матеріалів, а також на оренді верфей та залученні фахівців із ремонту морських суден.
При цьому «андеррайтингова спільнота не застосувала інфляційне збільшення бази премій, і це може призвести до зниження загальної прибутковості протягом найближчих років чи двох», – сказав Іліас Цакіріс, голова комітету IUMI Ocean Hull.
Крім інфляції на галузь морського страхування, впливає перехід морських суден на альтернативні джерела палива, змушуючи андеррайтерів пропонувати оновлені продукти страхового захисту з урахуванням глобальних кліматичних трендів.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що серйозною проблемою морського страхування є використання тіньового флоту морських перевізників та ризики, пов’язані з цим.
Коментарі