Таким чином, компанія отримує вичерпну інформацію не тільки про характер водіння, а й фіксує неполадки автомобіля, що виникають. Подібна функція дає можливість власникам Tesla керувати автомобілями безпечніше, тим самим економити страхові внески.
«Ми самі займаємося керуванням претензіями. Отже, отримуємо повідомлення про те, що сталося ДТП, працюємо над підготовкою кошторису. І ми можемо за підтримки наших клієнтів використовувати наші аварійно-рятувальні центри для ремонту», — прокоментував фінансовий директор Закарі Кіркхорн під час презентації програми.
“Ми відремонтуємо негайно”, – додав головний виконавчий директор Ілон Маск. «І це порівняно зі суперечкою зі страховою компанією, потім із оцінювачем претензій, а потім із ремонтним центром. І це може бути кошмаром у принципі. Отже, ми намагаємося перетворити кошмар на мрію за допомогою Tesla Insurance», – заявив Маск.
Коментарі