Згідно з інформацією агентства Bloomberg, найбільші з корпорацій – McDonald’s, United Airlines Holdings та LSE Group – повідомили про проблеми у сфері комунікацій та обслуговування клієнтів. Авіакомпанія з Нідерландів KLM заявила, що припиняє більшість рейсів через глобальний збій у роботі комп’ютерів.
Це безпрецедентно. Збитки будуть колосальні», – так прокоментував наслідки глобального технологічного збою Алан Вудворд, професор кібербезпеки в Університеті Суррея.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що перебої в роботі позначилися на кількох секторах, включаючи авіакомпанії, страховий сектор та операторів фондових бірж.
Компанія Microsoft заявила, що їй «відомо про проблему, яка впливає на Windows через оновлення сторонньої програмної платформи», а також що вона працює над відновленням.
Коментарі