Згідно з інформацією Reuters, керівники лізингових авіакомпаній зіткнулися з вибором між вигодою та ризиком на інших ризикованих ринках, насамперед у Китаї та Тайвані, «де потенційний конфлікт може призвести до аналогічного захоплення у значно більшому масштабі».
Виступаючи на конференції в Дубліні, президент Carlyle Aviation Partners сказав: «Це матиме довгострокові наслідки/…/фінансистам, орендодавцям та установам знадобиться чимало часу, щоб по-справжньому відчути себе комфортно, повернувшись у багато з цих місць».
Виконавчий директор Air Lease також зазначив, що “напруженість у відносинах між США та Китаєм є предметом ключової уваги та занепокоєння”.
Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв, що сукупна вартість позовних претензій лізингових авіакомпаній проти страховиків досягла майже $6,5 млрд.
Нагадаємо, після введення європейських санкцій у зв’язку з війною росії проти України понад 400 літаків, що перебувають в оренді, утримуються російськими авіаперевізниками. Більшість лізингових авіакомпаній провели списання балансової вартості авіалайнерів, що відбилося у квартальних збитках.
Коментарі