Очікується, що списання коштуватиме компанії трохи більше $800 млн, що буде відображено у звітності за перший квартал 2022 року. “Малоймовірно, що компанія поверне собі затримані літаки, що залишилися в росії”, – йдеться в заяві Air Lease.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування із заяви компанії також відомо, що сума списання не призведе до суттєвих витрат у майбутньому, однак Air Lease планує звернутися до свого страховика за відшкодуванням збитків.
Раніше топ-менеджер ще однієї великої лізингової компанії BOC Aviation назвав “жахливими” майбутні страхові претензії, пов’язані зі скасуванням лізингових контрактів з російськими авіакомпаніями. “Оскільки цього року за цими страховками будуть великі претензії у зв’язку з конфіскацією або крадіжкою, якщо літак не буде повернутий, це позначиться на витратах на страхування”, – сказав виконавчий директор BOC Aviation.
Коментарі