Учасники опитування пояснили своє небажання купувати туристичну страховку недостатньою поінформованістю, коротким періодом поїздки та перебуванням у родичів.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту також відомо, що понад 70% респондентів вважають, що вирішальну роль при визначенні потреби у туристичній страховці відіграє місце поїздки.
Бажання придбати туристичну страховку також залежить від віку та сімейного статусу респондента: найчастіше страховку купують сім’ї з дітьми. «Самотні люди з меншою кількістю обов’язків демонструють нижчий ступінь наміру», – йдеться у звіті.
Нагадаємо, запуск страхової онлайн-платформи Bima Sugam для мешканців віддалених та сільських районів, запланований на січень цього року, буде запущено найближчим часом. Про це заявив голова страхового регулятора Індії Дебасіш Панда.
Коментарі