Аналітики вивчили дані про відвантаження російської нафти та дійшли висновку, що 16 партій із 63 були забезпечені страховим покриттям, наданим західними компаніями.
У числі застрахованих танкерів 9 прямували до Китаю, 6 – до Індії та 1 – до Туреччини. Інтернет ресурсу УкрСтрахування також відомо, що за звітний період з 5-го по 25 грудня 4 танкери з російською нафтою було відправлено до Болгарії.
У звіті Financial Times йдеться, що, незважаючи на механізм обмеження цін, що дозволяє західним компаніям продовжувати страхувати такі вантажі, відправникам вантажу стало важче отримати деякі види страхування.
Раніше найбільші клуби морського страхування, які забезпечують страховкою 90% морських суден, відмовилися продовжувати контракти, що покривають військові ризики.
Коментарі