Компанії отримують конкурентну перевагу, пропонуючи вбудоване страхування: GlobalData

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Згідно з опитуванням, проведеним аналітичною компанією GlobalData, майже третина респондентів (31,6%) розглядає вбудоване страхування найперспективнішим способом дистрибуції особистого страхування.

Як з’ясував інтернет ресурс УкрСтрахування зі звіту GlobalData, вбудоване страхування підвищує зручність для клієнтів, коефіцієнти конверсії, а в міру розвитку цифрових екосистем страховики, які пропонують вбудоване страхування, отримають конкурентну перевагу в охопленні раніше невикористаних та обмежених у часі сегментів споживачів.

Для споживачів таке страхування матиме цінову перевагу, оскільки виключає маркетингові витрати.

«Ключовою конкурентною перевагою вбудованого страхування є те, що поліси пропонуються саме тоді й там, де вони найбільш актуальні для клієнтів/…/Наприклад, туристичне страхування може бути запропоноване під час бронювання рейсу, автострахування під час продажу автомобіля чи страхування гаджетів з електронними товарами. Фактично, ця модель дозволяє страховикам охопити клієнтів, які б не прагнули оформити поліс», – прокоментував провідний аналітик GlobalData.

Коментарі