
Як з’ясував інтернет ресурс УкрСтрахування зі звіту GlobalData, вбудоване страхування підвищує зручність для клієнтів, коефіцієнти конверсії, а в міру розвитку цифрових екосистем страховики, які пропонують вбудоване страхування, отримають конкурентну перевагу в охопленні раніше невикористаних та обмежених у часі сегментів споживачів.
Для споживачів таке страхування матиме цінову перевагу, оскільки виключає маркетингові витрати.
«Ключовою конкурентною перевагою вбудованого страхування є те, що поліси пропонуються саме тоді й там, де вони найбільш актуальні для клієнтів/…/Наприклад, туристичне страхування може бути запропоноване під час бронювання рейсу, автострахування під час продажу автомобіля чи страхування гаджетів з електронними товарами. Фактично, ця модель дозволяє страховикам охопити клієнтів, які б не прагнули оформити поліс», – прокоментував провідний аналітик GlobalData.
Коментарі