Майже 17 тисяч звернень від споживачів фінансових послуг отримав та опрацював Національний банк України у другому кварталі 2022 року. Згідно зі звітом НБУ, у звітному періоді кількість звернень суттєво знизилася, що пояснюється тимчасовим призупиненням діяльності низки фінансових установ через війну в Україні.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що регулятором отримано на 44% менше письмових звернень та на 16% – усних.
Згідно з НБУ, найбільш проблемними питаннями роботи страхових компаній є невиплата страхового відшкодування та незгода з розміром страхового відшкодування.
На роботу страховиків скаржилися автори письмових звернень, 11% із загальної кількості письмових звернень, отриманих НБУ, стосувалося виплати страхового відшкодування.
Усього отримано 83 письмових звернень, які стосувалися діяльності страховиків. Роком раніше цей показник становив 140 звернень.
Коментарі