Група Generali після покупки Liberty Insurance запустила новий страховий бренд на ринку Ірландії

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Італійська страхова група Generali оголосила запуск бренду RedClick на страховому ринку Ірландії. Це стало можливим після операції з Liberty Mutual.

Нагадаємо, північноамериканська страхова компанія Liberty Mutual та італійська Generali домовилися про угоду, згідно з якою іспанський підрозділ Liberty переходить у власність Generali.

Страховий бізнес Liberty Seguros, окрім головного офісу в Мадриді, включає підрозділи в Ірландії, Північній Ірландії та Португалії. Вартість операції становитиме $2,5 млрд з урахуванням коригувань при закритті.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що RedClick надаватиме продукти страхування майна та страхування від нещасних випадків своїм ірландським клієнтам, кількість яких перевищує 250 тисяч.

За словами Generali, запуск бренду RedClick в Ірландії демонструє прагнення страхової групи розширити свою присутність на ірландському ринку.

Раніше повідомлялося, що за підсумками першого кварталу 2024 року італійська страхова група Generali наростила обсяг преміального доходу на 21,4% – до 26,4 млрд євро. За словами генерального директора Generali Філіпа Донне, «сегмент P&C вперше отримує вигоду з консолідації Liberty Seguros, придбання, яке вже робить позитивний внесок у профіль доходів Групи».

Коментарі