У рейтингу найдорожчих світових брендів Global 500 від Brand Finance страхова група Allianz займає 28-е місце і лідирує в сегменті страхування. Рік тому Allianz займала 24-е місце у загальному рейтингу та перше серед страховиків.
Згідно з Brand Finance Global 500, на другому місці в секторі страхування – китайська Ping An (31-е місце у загальному рейтингу), на третьому – China Life (109-е місце у загальному рейтингу).
У топ-10 найдорожчих страхових брендів також включено французьку AXA, гонконзьку AIA, китайську PICC, північноамериканську Chubb, Allstate і MetLife і Canada Life.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту Brand Finance Global 500 також відомо, що найдорожчим ринковим брендом визнано компанію Apple, яка рік тому займала 2-е місце.
Вартість бренду Apple становить $516 млрд проти $297 млрд роком раніше. На другому та третьому місці – Microsoft і Google відповідно.
Коментарі