За словами представника EASA, для технічного обслуговування літаків іноземного виробництва в росії, ймовірно, використовуватимуться комплектуючі, зняті з інших лайнерів. “Це дуже небезпечно”, – заявив журналістам Патрік Кай, виконавчий директор EASA.
Він також висловився за індивідуальний підхід до заборони обслуговування західних моделей літаків у росії, аргументуючи це гуманітарними причинами. Кай вважає, що регулюючі органи повинні робити винятки лише з поясненням «чому вам необхідно експлуатувати цей тип літаків».
Раніше інтернет-ресурс УкрСтрахування повідомляв, що найбільша лізингова авіакомпанія з Дубліна AerCap звернулася до Високого суду Лондона з позовом проти страховиків AIG Europe та Lloyd’s Syndicate 5310, щоб отримати заявлене, але не виплачене страхове відшкодування через втрату в росії своїх літаків.
Коментарі