Автори звіту наголошують на цифровому розподілі страхових продуктів, який користується попитом серед населення Сінгапуру, завдяки доступності та можливості персоналізувати покриття. Крім цього, зростання прибутковості сінгапурських страховиків підтримуватиметься зниженням карантинних обмежень через пандемію та загальним зростанням активності на світових ринках.
“Швидке масштабування технологій та більш активне впровадження цифрових технологій дозволило страховикам створити нові можливості та покращити якість обслуговування клієнтів”, – сказав Маногна Вангарі, страховий аналітик GlobalData. З його слів, дистрибуція страхових продуктів доповнилася новими цифровими каналами збуту.
Нагадаємо, за оцінками міжнародного рейтингового агентства GlobalData, галузь non-life страхування Сінгапуру до 2026 року досягне преміального обсягу $5,1 млрд. проти $3,5 млрд. у 2021 році.
Коментарі