Інтернет ресурсу УкрСтрахування з публікації Reuters відомо, що ONGC, яка володіє 20-відсотковою часткою у проекті «Сахалін-1», купує російську нафту, для транспортування якої необхідні судна з функцією криголаму.
Проте, знайти такі судна, як повідомляє Reuters, «стають дедалі важчими через побоювання вантажовідправників із приводу репутаційних ризиків і зростаючих труднощів для російських активів у пошуку страхового покриття».
ONGC розраховує на судна льодового класу, надані російською державною компанією «Совкомфлот» (SCF), але санкції ускладнюють для російських судів забезпечення страхового та перестрахувального покриття.
Раніше російський підрозділ Exxon оголосив про форс-мажорні обставини у зв’язку із санкціями. “Компанія робить кроки по виходу з проекту “Сахалін-1″, що поширюється на виконання договірних та комерційних зобов’язань”, – повідомила представник Exxon Джулі Кінг.
Коментарі