За словами представника компанії Insurwave, яка постачає дані про страхові ризики, в результаті цієї аварії очікується велика кількість претензій щодо вантажу, що особливо швидко псується.
«Навіть велике судно зазвичай залишається в порту всього шість годин, причому час обороту особливо важливо, якщо судно перевозить продукти, що швидко псуються, такі як зерно або інші продукти харчування», – прокоментував Нік Еванс з Insurwave.
«Це, швидше за все, призведе до суттєвих претензій до вантажу, оскільки одержувачі потенційно відмовляться від вантажу через пізню доставку, навіть якщо він технічно не зіпсований», – сказав він.
Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв, що передбачувані застраховані збитки, з якими зіткнуться компанії, що надали покриття, оцінюється у суму до $3 млрд. Ця сума включає збитки, завдані мосту, — $1,2 млрд та інші страхові зобов’язання на суму від $350 млн до $700 млн. При цьому найбільший обсяг претензій буде адресований страховикам страхового ринку Лондонський Lloyd’s.
Кредитно-рейтингова агенція Morningstar DBRS оцінює застраховані збитки від руйнування мосту в Балтіморі у суму від $2 млрд до $4 млрд.
Коментарі