Британський регулятор рекомендує передові практики при врегулюванні претензій щодо ризику переривання бізнесу

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Британське Управління з фінансового регулювання та нагляду (FCA) представило рекомендації щодо врегулювання претензій щодо ризику переривання бізнесу, звернувши увагу страховиків на виявлені недоліки.

Відповідно до висновків FCA, страховим компаніям слід використовувати передову практику, «ставлячи клієнтів у центр процесу розгляду претензій».

Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що британський фінансовий регулятор рекомендує при врегулюванні претензій щодо ризику переривання бізнесу оперативно перерозподіляти ресурси у пріоритетні галузі бізнесу та за необхідності залучати зовнішніх технічних фахівців. Рекомендується проводити проміжні платежі, ґрунтуючись на базовій інформації, отриманій від клієнта.

FCA також зазначив найбільш поширені недоліки, допущені як страхувальниками, і страховиками.

«Оскільки споживачі та підприємства по всій країні страждають від інфляційного тиску та зростання вартості життя, дуже важливо, щоб страховики оперативно розглядали претензії та справедливо ставилися до клієнтів», – прокоментували у FCA.

Коментарі