Відповідно до висновків FCA, страховим компаніям слід використовувати передову практику, «ставлячи клієнтів у центр процесу розгляду претензій».
Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що британський фінансовий регулятор рекомендує при врегулюванні претензій щодо ризику переривання бізнесу оперативно перерозподіляти ресурси у пріоритетні галузі бізнесу та за необхідності залучати зовнішніх технічних фахівців. Рекомендується проводити проміжні платежі, ґрунтуючись на базовій інформації, отриманій від клієнта.
FCA також зазначив найбільш поширені недоліки, допущені як страхувальниками, і страховиками.
«Оскільки споживачі та підприємства по всій країні страждають від інфляційного тиску та зростання вартості життя, дуже важливо, щоб страховики оперативно розглядали претензії та справедливо ставилися до клієнтів», – прокоментували у FCA.
Коментарі