Інтернет ресурсу УкрСтрахування з прес-релізу FCA відомо, що страхові компанії мають подбати про своїх клієнтів, які у пошуках скорочення домашнього бюджету можуть відмовитися від продовження страхових договорів. Щоб уникнути цього, а також знизити цінове навантаження на споживачів страхових послуг FCA рекомендує страховим компаніям переглянути умови чинних договорів, виключивши з них надмірні надбудови.
Крім цього, FCA рекомендує надати чітку інформацію споживачам про додаткові витрати на преміальне фінансування, при необхідності переглянути потреби клієнта, постаратися уникнути скасування покриття.
«Ми маємо процвітаючий та ефективний страховий сектор, і ми хочемо, щоб люди отримували необхідне їм покриття за ціною, яку вони можуть собі дозволити, щоб від цього виграли як бізнес, так і клієнти», – прокоментував Шелдон Міллс, виконавчий директор з питань споживачів та конкуренції у FCA.
Коментарі