Відповідно до звіту FCA, страховики та брокери покращили якість розробки та розповсюдження страхових продуктів, але багато хто з них все ще не забезпечив справедливу вартість пропонованого страхового покриття.
«Страхувальникам необхідно переконатися, що їхні клієнти одержують справедливу вартість. Прогрес є, але ми все ще бачимо занадто багато прикладів того, як страховикам та брокерам не вистачає правильної інформації, управління чи нагляду, щоб гарантувати своїм клієнтам стабільно добрі результати», – заявив Метт Брюїс, директор зі страхування FCA.
Британський регулятор закликав страховиків взяти до уваги висновки, які містяться у звіті, та внести необхідні поліпшення.
Раніше інтернет-ресурс УкрСтрахування повідомляв, що вважає несправедливою вартість страхових полісів для автокредитів.
Коментарі