Як повідомляє інтернет ресурс УкрСтрахування, Blink Parametric працює зі страховиками по всьому світу, щоб покращити якість обслуговування клієнтів та керувати витратами та претензіями в режимі реального часу.
Лише за тиждень через суворі погодні умови в ряді штатів було скасовано 11 тисяч рейсів та 30 тисяч затриманих рейсів. Це спричинило потік претензій від застрахованих туристів.
«Ці нещодавні зимові шторми у США та Канаді дійсно продемонстрували переваги параметричної обробки претензій як для мандрівників, так і для страховиків подорожей, оскільки ми змогли доставити квитки до залів очікування та виплати за претензіями в режимі реального часу, саме тоді, коли мандрівник потребував цього », – прокоментували у компанії.
Нагадаємо, за оцінками аналітиків компанії моделювання ризиків катастроф Karen Clark&Company (KCC), сукупна застрахована шкода від зимового урагану Еліот оцінюється в $4,5 млрд.
Коментарі