«Оскільки питання, ймовірно, буде порушено, заявляю, що жодних додаткових резервів для авіації ми не створювали. Грунтуючись на наявній інформації та глибоких обговореннях з клієнтами, ми не маємо достатніх підстав для встановлення будь-якого IBNR (понесені, але не заявлені претензії – ред.) для цього сегменту на сьогодні», — сказав він.
Тим часом, сукупний глобальний обсяг збитків у секторі авіаційних ризиків прогнозується на рівні $10 млрд. Так, компанія авіаційного лізингу з Дубліна Avolon лише за перший квартал втратила $304 млн через утримання у російських аеропортах 10 лізингових бортів, а лізингова компанія Air Lease ухвалила рішення про списання з балансу 27 повітряних суден, які через санкції примусово затримані російською федерацією у своїх аеропортах.
Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв про результати роботи Hannover Re у першому кварталі 2022 року.
Коментарі