За словами голови LIAJ Хіроші Сімідзу, страховики Японії мають намір розширювати бізнес-операції, орієнтовані на клієнта для «безпечного та надійного суспільства». Вже в лютому 2024 року LIAJ планує опублікувати результати агентського продажу та їх відповідність основним критеріям якості роботи з клієнтами.
Другим пріоритетним напрямом японських страховиків стане сприяння вирішенню регіональних соціальних проблем для «суспільства, сповненого надії».
Зіткнувшись із гострою проблемою падіння народжуваності, LIAJ прагне зробити свій внесок у підтримку виховання дітей у всьому суспільстві. Для цього планується низка ініціатив, включаючи підвищення поінформованості та розширення цифровізації.
Інтернет-ресурсу УкрСтрахування також відомо, що третім напрямком діяльності LIAJ стане сприяння вирішенню глобальних екологічних проблем для «стійкого суспільства».
Коментарі